برگزیده شیطان

تو در حال انتخاب شدن هستی و یقینا برگزیده می شوی؛ فقط حواست باشد چه کسی و چگونه انتخابت می کند... «ادامه مطلب»...

 

 

برگزیده شیطان!

 

«جنگ نرم»، توطئۀ «امپریالیسم» برای ایجاد «نظم نوین جهانی» است. شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای این سیاست برای ایجاد یک «تمدن مجازی» هستند. تمدنی که دیگر نه مرز می شناسد و نه آزادگی و استقلالی باقی خواهد گذاشت. ابرقدرتهای جهان و در راس آن سیاستمداران ایالات متحده قصد دارند تا در محیط بین‌الملل، موقعیت خود را تثبیت نموده و سبک زندگی غربی-آمریکایی را عمومیت ببخشند.

آنان «برده داری مدرن» انسانها را با «استعمار نو» آغاز نمودند و طی سالیان با شیوه های جدیدتر استثمار، پای به عرصۀ «استعمار فرانو» نهادند و با ابزارهایی چون «تخدیر فرهنگی» و «ناتوی فرهنگی» برنامه های شیطانی خویش را گسترده تر کردند.

یکی از مهمترین دلایلی که صاحبان قدرت و ثروث به سازماندهی بیش از پیش شبکه‌های اجتماعی روی آورده اند، این است که با استفاده از این ابزار سهل الوصول و فراگیر، تغییر شگرف در چرخش انطباق‌های ارزشی را بین مردم جوامع از طریق همین شبکه‌ها هدایت کنند. امروزه دیگر ذائقه‌ی مردم را تبلیغات و آگهی‌های رسانه‌ها تعیین نمی‌کنند، بلکه در شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌شود. در حال حاضر، بیشتر از یک میلیارد خانواده در جهان، عضو این شبکه‌ها هستند و موتورهای مختلف جست‌وجو در حال پشتیبانی آن‌ها می‌باشند.

این سیستم که از یک اتاق فکر مرکزی و منسجم برخوردار است به دنبال «بِرَند سازی» از افراد برای ارائه «سبک زندگی» مورد دلخواه خویش است تا با این کار، هم «ذائقه سازی» کند و هم در پی این «نیازآفرینی کاذب»، «سود» بی پایان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را درو نماید.

در این گذار تند و تیز «پروژه نفوذ»، استحاله ارزش ها و تغییر باورها به نحوی روی خواهد داد که دیگر چیزی به اسم اراده و اختیار در انتخابها، معنای بیرونی و واقعی نداشته باشد. در این میان، فقط افراد ساده دل یا جاهل اند که گمان می کنند با حرکت در این جاده یکطرفه از پیش تعریف شده، قدرت اتخابگری شان بیشتر می شود. تمدن مجازی در حال ساخت میلیون‌ها «مدل» و «الگو» بر اساس دیدگاهها و باورهای «نفس محور» و دنیاگراست که «آدمیان خودباخته» را محکوم می نماید تا بر مبنای آن مدل زندگی کنند.

درست در میانۀ «عصر جاهلیت مدرن»، و دقیقا در وسط این گرداب فروکشنده «نیازسازی» های حساب شده و گمراه کننده، بسیاری گمان می کنند در حال انتخاب کردن هستند اما حقیقت تلخ این است که انسانِ بی شاخص، انسان فراموش کننده فلسفه خلقت، انسانِ منهای مبنای تحریف ناپذیر کلام وحی، انسانِ محبوس در زندان نفس و نفسانیت، در واقع، هیچ چیز را انتخاب نمی کند، بلکه مدام در حال انتخاب شدن است؛ او برگزیده است، اما نه برگزیده خدا و دوستان خدا، بلکه «برگزیده شیطان» و شیطان صفتان!


👇👇👇👇👇

«لبخند بزن و ابتذال بفروش» را «اینجـــــــــــــــــا» مشاهده بفرمایید



لینک کوتاه این مطلب:

https://b2n.ir/67734