عشق پاییزی

عشـــــق پاییـــــــــــزی

این سروده را در «ادامه» مشاهده بفرمایید... 


 

عشق پاییزی

 

دلم از

عشق تو لبریزه

دنبال پائیزه

دنبال اون روزی که دیدی از چشام

هِی غصه می ریزه

 

گُلِ من

دنیا بدآهنگه

زندگی بی رنگه

دنیای بی تو ای گلم

یه تیکه از سنگه

 

وقتی نباشی میشکنه

بغضِ گلوگیرم

از زندگی سیرم

من بی تو می میرم

 

تو کوچه های بی کسی

ردِّ تو می گیرم

دنبالِ تو می رَم

من بی تو می میرم

 

عالَم بدون تو بَرام

مثلِ یه زندونه

با عشق تو سَر می کنه

این قلبِ دیوونه

این قلبِ دیوونه

 

وقتی نباشی اِی گلم

یخ میکنه خونه

هر گوشه با تو نازنین

آیینه بندونه

آیینه بندونه

 

رو خش خشِ برگای پائیز حک شده

احساس بارونیت

عشقم همینه که دلم شد نازنین

همواره زندونیت

 

دلم از

عشق تو لبریزه

دنبال پائیزه

دنبال اون روزی که دیدی از چشام

هِی غصه می ریزه

 

گل من…

 



برای دسترسی به فایل صوتی این متن

«کلیکـــــــــــ کنید»






لینک مطلب:
http://rahemoghaddas.blog.ir/post/120