حق را بگو

پیروزی و سرافرازی ایران و ایرانی در گرو تصویرگری صحیح و واقعی از وضع موجود است نه تصویرسازی غلط و تخیلی... «ادامه مطلب»...



طوفانهایی که خوابیدند!


پیروزی و سرافرازی ایران و ایرانی در گرو تصویرگری صحیح و واقعی از وضع موجود است نه تصویرسازی غلط و تخیلی.

برای رسیدن به وضع مطلوب، باید وضع موجود را به خوبی شناخت و شناساند.

این یک دشمنی سخت و اندیشه جاهلانه یا مغرضانه است که بخواهی ویرانی ها را آبادی، فاصله ها را فایده، دردها را صحت، تبعیض ها را عدالت، انحرافات را هدایت، چندگانگی ها را وحدت، دروغ پردازی ها را مصلحت و کمبودها را فراوانی تصویرسازی کنی؛

و صد البته عنادورزانه و کینه توزانه است اگر جز سیاهی نبینی و نگویی.

پیروزی در پدیرفتن شکستها و شناختن و شناساندن بی راهه ها و انحرافهاست؛ و سرافرازی در امید واقع بینانه به آینده ای بهتر و تلاش برای زدودن همه کژی ها، ناراستی ها و نبایدهاست.

مراقبت هوشمندانه و استفاده صحیح از گنجینه پرانرژی و عظیم نیروی انسانیِ یک کشور و تقویت هویت ملی و آرمانخواهی، با تمسک عملی به سه ودیعه مهم الهی، یعنی شرع و شعور و شعار محقق خواهد شد. شعور برخاسته از شریعت الهی و ولایی، عمل گراست و صرفا در شعارها متوقف نمی شود.

باور کنیم: خداوند قادر متعال، هیچ عقد اخوتی با هیچ فرد و گروهی ندارد، و تاریخ تکرار وقایع تلخ و شیرین است؛ تکرار بادهایی که آمدند و رفتند، و حتی طوفانهایی که خوابیدند، اما سروهای آزاده، همچنان در پهنه پر فراز و نشیب روزگار، راست قامتان هماره سبز و ایستاده بوده اند و خواهند بود.



لینک کوتاه این مطلب:

http://yon.ir/mB6SP