مجموعه کتابهای محمدمهدی مقدم

شما میتوانید با کلیک بر روی «سفارش کتاب» در هر عنوان

کتاب مورد نظرتان را به تعداد دلخواه سفارش دهید 


عناوین کتابهای این نویسنده:

الف) راه مقدس، اندیشه های مقدس «سفارش کتاب»

ب) پندهای قصه چشم لاله ای «سفارش کتاب»

ج) بهترین آرامبخش «سفارش کتاب»

د) انجمن پاکسازی «سفارش کتاب»

هـ) آب حیات «سفارش کتاب»

و) وقت عاشقی «سفارش کتاب»


توضیح اجمالی درباره هر یک از کتابها:


* راه مقدس، اندیشه های مقدس        «سفارش کتاب»

شاید جَسته و گریخته، حرفهایی از امام خمینی شنیده و جملاتی از آن پیر سفرکرده خوانده باشید. شاید هم جزو آن دسته افراد باشید که گمان می کنید که جناب روح الله را به خوبی می شناسید و خود را بی نیاز از بازخوانی آرا و اندیشه های رهبر فقید انقلاب بدانید؛ اما نویسنده کتاب «راه مقدس، اندیشه های مقدس» قاطعانه بر این اعتقاد است که یکبار خواندن این موجزِ گرانسنگِ «168صفحه ای»، نظر شما را به شدت تغییر داده و نگاه جامع و تازه ای به منظومه فکری بنیانگذار جمهوری اسلامی پیدا خواهید کرد؛ نگاهی که بی شک پیش از این نداشته اید؛ نگاهی روشنگرانه و کاربردی و راهگشا که به جرأت می توان گفت در کمتر کتابی تا این اندازه خلاصه و عمیق، دست خواهید یافت. اغراقی در کار نیست، کافیست یکبار تجربه کنید تا بتوانید مدعی شوید که کل آثار کلامی و نوشتاری امام خمینی(ره) را مطالعه کرده اید و از آن آگاهی و اطلاع کافی و وافی دارید.


* پندهای قصه چشم لاله ای        «سفارش کتاب»

قطعا حکایت جذاب و پندآموز حضرت یوسف(ع) را از زبان خیلی ها شنیده اید و حتی سریالی را در این خصوص از تلویزیون به نظاره نشسته اید. اما خواندن وصف جمال و کمال آن جوانِ اسوۀ تقوا، صبر و عفت، از زبان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) شاید غافلگیر کننده و عجیب باشد. حکایتی که با شیرینی بسیار زیادی از بیان این دو عزیز بزرگوار، ذهن و دل هر خواننده ای را محو و مفتون خویش می کند. کتاب «چشم لاله ای» اتفاقی بکر و بدیع است که به چنین موضوع کاربردی و مفیدی پرداخته و سعی دارد تا این حکایت آموزنده و شیرین را همراه با پندها و عبرتهای سوره مبارکه یوسف(ع) به دیدگان ذهن و دل خوانندگان فهیم و گرامی برساند.


* بهترین آرامبخش        «سفارش کتاب»

هر انسانی به دنبال آرامش و سلامت است. و هرچه این آرامش دست یافتنی تر و پایدارتر باشد، برای آدمیان دلچسب تر و دوست داشتنی تر است. یکی در برکه ای آرام، دیگری در سایه درختی سبز، و آن دیگری در خانه قدیمی مادربزرگ... هر کس در جایی و به شیوه ای به دنبال این گنج زیبای هستی است. جریانی هم با نوا و آواهای آرامبخش، در جستجوی سلامتی اش می گردد. اما این کتاب، راه تازه و نگاه جدیدی را پیش پای شما می گذارد. مسیری که شاید در ظاهر، از آن اطلاع محدودی داشته اید اما تا این اندازه از تاثیرات سحرانگیزش باخبر نبودید. در این کتاب با استفاده از منابع گوناگون و مستندات متعدد قرآنی، روایی، علمی و تجربی، به تاثیرات عینی صوت معجزه گر بهترین آرامبخش خلقت، یعنی آوای ملکوتی آیات قرآن کریم پرداخته شده است تا خواننده را هرچه بیشتر و کاربردی تر در یک سفر نورانی و مقدس، همراهی کند. در این کتاب ضمن ذکر مقدماتی از آداب و ثمرات خواندن و گوش سپردن به قرآن، به دستگاههای قرائت و اثرات فیزیکی و علمی صوت قرآن بر جسم و روح اشاره کرده و در پایان با عنوان تجربه هایی جالب و مفید از استفادۀ این روش، یک نمونه کاربردی از جلسه آرامبخشی و درمان را توصیح و تشریح می نماید. «بهترین آرامبخش» کتابی است که شما را به گونه ای با قرآن پیوند میزند که تاکنون تجربه اش نکرده اید، پیوندی لذت بخش و ناگسستنی ان شاءالله


* انجمن پاکسازی        «سفارش کتاب»

جدی نگرفتن مغزهای کوچک زنگ‌زده، بی‌تفاوتی نسبت به بیشعورها، حماقت‌نکردن، یکی‌نشدن با تن‌های‌تنها، گذر از انسان‌نماهای مذبذب، و کنارگذاردن مردمان و مسلکهای بی‌اصالت، و درعین‌حال، خروج از مستراح پلیدی‌ها، پاک‌شدن از کرونای نفسانیت، بلندشدن، عبرت‌گرفتن و نصیحت‌پذیرفتن، آبشخور ریشه‌ها را جستجوکردن، ممنوع‌دانستن هر بن‌بستی، پَرِ پرواز یافتن و جوانی‌نمودن، و با اتکال به خدایی که هرگز مثل آدمها نیست، پهلوانانه و مقتدرانه به اوج سعادت و عزت دو گیتی رسیدن، بخش‌هایی از زینت و زیور و مرواریدهای پُربهایی‌است که به امداد الهی در گنجینۀ باارزش «انجمن پاکسازی» به آن دست خواهید‌یافت.


* آب حیات        «سفارش کتاب»

محبت امام حسین، شاه‌بیت غزل عاشقانه خلقت و مثنوی عارفانه آفرینش‌است. ادب بندگی و آداب زندگی، میوه درخت تربیت حسینی است و محبت حسین، آب حیاتِ شجرۀ طیبۀ انسان‌سازی؛ آب حیاتی که منشأ آن، دامان پر مِهرِ ذات اقدس پروردگار عشق و عاشقانه‌های ناب است و انسان را در سلوکی حسینی، آدم می‌کند. هرکه به جایی رسید، با حسین، در حسین و از حسین رسید. «آب حیات» مجموعه‌ای‌است برای رسیدن دقیق‌تر به حقیقت حسین‌وار زیستن، بیشتر حسینی شدن و بهتر حسینی ماندن.


* وقت عاشقی        «سفارش کتاب»

عشق، تنها راه آدم‌وار زیستن است؛ محبت، تنها روش داشتن حیاتی برتر است؛ که عشق، زندگی و زندگی، عشق است. دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن، ثمره درختی‌است که بذر آن، عشق است. تا جرقه عشق نباشد، راه برای دوستیِ عاشقانه باز نمی‌شود. باید کتاب مقدس محبت بی‌حساب و دوستی ناب را درک کرد تا عمیقا پی بُرد که عشق، با همه بزرگی‌اش تنها دیباچه‌ای‌است بر این دیوان عظیم. عشق، کششی الهی و مذهبی نجاتبخش، امیدآفرین، روشنا، راهنما و انسان‌ساز است. اگر عشق، شاکله و خاصیت ما باشد، مکتب زندگی و رابطۀ دوستی پاک خاص و عام ما نیز خواهدشد. «وقت‌عاشقی» مجموعه‌ای‌است برای دست‌یافتن به پندار و گفتار و کردار توأم با عاشقانه‌های دلچسب و ناب، دوست‌داشتن‌های عالمانۀ سازنده و جذاب، و  مهرورزی‌های  عاملانۀ‌  بی‌منت  و  بی‌حسـاب.